Jubileumsmatch på Rejavallen Rejmyre Torsdag 9 juni kl. 19.00

SPONSORER
I nio år har TV All Stars turnerat runt hela Sverige - och succén har varit given.
Laget är en blandning av f.d. fotbollsproffs, idrottsstjärnor, skådespelare, popidoler
och TV-profiler som alla älskar att tjusa publiken med sin fotbollskonst.
Laguppställning
RIF förstärker sin A-trupp med gästspelare. Från IFK Norrköping kommer 12 f.d. elitspelare som lovat ge allt för att TV All Stars och publik kommer att minnas matchen länge.

Laguppställning
Speakern
Anders Wide
om matchen
Domarteam
Matchdomare är Sten Johanzon från Finspång, han assisteras av Dag Sundberg och Peter Berg. Sten Johanzon är inte längre aktiv fotbollsdomare men har stor erfarenhet. Han har dömt 142 allsvenska matcher och ett 30-tal internationella matcher, varav flera landskamper.
Hemvärnets Musikkår Östergötland
Klockan 18.00 marscherar Musikkåren från Kyrkparken i centrum av Rejmyre till idrottplatsen Rejavallen tillsammans med föreningens samtliga ungdomslag.
Musikkåren underhåller före matchen och under pausen. De spelar inte bara marscher, på repertoaren finns även verk för symfonisk blåsorkester, sakrala stycken samt stycken som går under begreppet underhållningsmusik. Musikkårens musiker är proffsigt spelande amatörer som till vardags arbetar inom yrken som läkare, revisorer, musiklärare, ingenjörer och sjuksköterskor.
Jubileumsbok
Gunnar Hagberg, journalist vid Norrköpings Tidningar, har hjälpt föreningen med en jubileumsbok.
Föreningens samtliga protokoll och en mängd foton finns bevarade så material till boken saknas inte.
Dessutom har Gunnar Hagberg intervjuat ett antal äldre f.d. spelare som var aktiva under 1940- och 50-talet.

Jubileumsboken kommer du att kunna förhandsbeställa till ett förmånligt pris under matchen.
Bli medlem i Reijmyre Idrottsförening du också
Kontakta: Tina Englund tel. 0151-210 25 mobil. 0703-65 78 45